sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Laukkuhaaste

Yksis Tahdon asiat blogista haastoi mut kertomaan käsilaukkuni sisällöstä. Kukaan ei taida olla kovin yllättynyt jos kerron, että mun olkapäällä kiikkuu yleensä hoitolaukku.

Mun mielestä hoitolaukku saa olla mahdollisimman simppeli ja huomiotaherättämätön. Sen pitää olla myös sellainen, että mieskin voi sitä tarpeentullen kantaa. Täällä Jenkeissä oli tarjolla hoitolaukkuja kaikenlaisilla kuoseilla ja aika monet niistä oli aika selvästi suunnattu joko tyttövauvan tai poikavauvan äidille. Mä en ymmärrä miksi hoitolaukun pitäisi olla vauvamainen ja lapsellinen, vaikka siellä kannetaankin pääasiassa sen lapsen tavaroita. Päädyin ostamaan Skiphopin harmaan laukun, koska se oli mielestäni kivan näköinen,  käytännöllinen ja vielä kohtuu hintainenkin. 

Laukku on siis tämän näköinen. Siinä on edessä tuollainen pikkulaukku, joka on kiinni vetoketjulla.  Se on kätevä, koska jos menee vaikka vaihtamaan vaippaa niin ei tarvi raahata koko isoa laukkua mukana. Pikkulaukussa on aina alusta, pari vaippaa ja kosteuspyyhkeet.


Kosteuspyyhkeitä, alusta, vaippoja, harso ja ruokalappu.
Vaihtovaatteet ja korviketarvikkeet jos ei ole omaa maitoa mukana.
Käsidesiä ja myslipatukka tyttöjä varten.
Mahtuu sinne laukkuun muutama munkin tavara. Aurinkolasit on käytössä melkein päivittäin täällä Kaliforniassa. Kännykkä ja lompakko kulkevat luonnollisesti mukana. Lisäksi mulla on usein mukana meikkilaukku, jossa on ainakin puuteri, huulipuna ja kajal. Mä kuulun niihin naisiin, jotka ei poistu kotoa ilman meikkiä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti